Intrebari Frecvente

Gratuitati

1. Cum pot obtine mai multe informatii despre un curs Eurocor?

Eurocor ofera tuturor celor interesati, gratuit, lectii demonstrative pentru toate cursurile aflate in portofoliu. Ca numar de pagini, lectia demonstrativa reprezinta aproximativ jumatate din materia cuprinsa intr-un caiet de curs. Aceasta este structurata cu exemple din toate sectiunile sale (teorie, scheme, tabele, exercitii, recapitulari, teme etc.) Poti solicita Lectia demonstrativa, atat din meniul site-ului, campul Lectie demo, cat si din pagina de prezentare a fiecarui curs. In urma solicitarii tale vei primi un e-mail cu link-ul de acces pentru lectia demo. Nu uita sa iti verifici si folderul Spam.

2. Cum imi pot evalua nivelul optim de studiu pentru cursurile de limbi straine?

Cursurile de limbi straine Eurocor sunt structurate pe diferite niveluri de complexitate. Pentru a stabili nivelul optim de studiu, Eurocor iti pune la dispozitie teste de autoevaluare online, care au la final cheia raspunsurilor si o grila de punctaje. Inainte de alegerea unui curs de limbi straine, iti recomandam sa-ti verifici nivelul de cunostinte, aici!

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.

Inscrierea la curs

1. Cum ma inscriu la curs?

Intai de toate, inainte de inscrierea la un curs Eurocor, te sfatuim sa citesti toate informatiile despre modul nostru de lucru si sa te familiarizezi cu metoda de studiu. Le gasesti in meniul principal, campul Metoda de studiu.

Apoi, in cazul in care vrei sa urmezi un curs de limbi straine, acceseaza sectiunea <> si alege <> pentru determinarea nivelului de cunostinte.

Daca nu optezi pentru un curs de limbi straine, te poti relaxa cu test de inteligenta, de abilitati personale sau, de ce nu, un test pentru pauza de cafea.

Dupa ce ti-ai stabilit nivelul, urmatorul pas este sa-ti alegi ritmul in care vei studia (complet, normal, rapid sau lent) si sa adaugi in cosul de cumparaturi cursul preferat. Completeaza formularul cu datele tale personale si finalizeaza comanda.

Dupa procesarea comenzii, vei primi, prin curier, pachetele de curs comandate si te poti apuca de studiu.

2. De ce este necesara furnizarea datei de nastere?

Aceasta este necesara pentru crearea contului de student si ulterior, pentru a fi inscrisa, la finalizarea cursului, pe Certificatul de absolvire.

3. De ce este necesara furnizarea unei adrese de e-mail?

Adresa de e-mail este necesara atat pentru crearea contului dar si pentru a se putea comunica, dupa inscriere, diverse informatii ce sunt necesare pentru buna derulare a studiului. Prin intermediul ei se vor comunica, spre exemplu, datele de acces ale contului sau cum se foloseste aplicatia de teme online, mesaje de la profesorul cursului etc. Este foarte importanta folosirea unei adrese de e-mail valide, pe care o utilizezi in mod curent.

4. Cum intru in posesia cursurilor sau a altor materiale Eurocor comandate?

Pachetele de curs si toate celelalte materiale auxiliare comandate (de exemplu: CD-uri, compendii, mape de curs etc) iti vor fi expediate prin curier si vor ajunge la tine in aproximativ 3 zile lucratoare.

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.

Expeditia cursului

1. Cum primesc pachetele de curs?

Pachetele de curs vor fi expediate prin curier. Daca exista intarzieri, te rugam sa ne contactezi in scris sau telefonic pentru a remedia situatia.

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.

Detaliile cursantului

1. Mi-am uitat numele de utilizator sau/si parola de la contul de student. Cum o recuperez?

Numele de utilizator este intotdeauna adresa de e-mail pe care ai furnizat-o la inscrierea la curs, iar parola este numarul tau de student. Id-ul de student il poti gasi in fiecare e-mail de confirmare a expeditiei. In plus, ne poti contacta si telefonic pentru aflarea acestuia.

2. Ce este contul de student si care sunt functionalitatile sale?

Fiecare cursant are propriul cont pe site-ul www.eurocor.ro. Pentru a accesa acest cont, in campul de Utilizator completezi adresa de e-mail pe care ne-ai comunicat-o la inscriere. Parola este numarul de cursant, pe care il gasesti in fiecare email de confirmare a expeditiei.

In contul de student gasesti informatii despre stadiul trimiterii pachetelor de curs sau calificativele obtinute la teme. De asemenea, iti poti verifica situatia platile efectuate si inregistrate. Din contul de student poti accesa si aplicatia TemeOnline. Aceasta aplicatie permite rezolvarea temelor direct de pe device-ul tau preferat.

3. Ce este aplicatia MultiMedia Plus?

MultiMedia Plus este o aplicatie de invatare online a unei limbi straine, disponibila in contul de student. Doar unele cursuri de limbi straine au aceasta optiune si se mentioneaza in descrierea cursului daca respectivul are sau nu acces la aceasta aplicatie.

Pentru utilizarea aplicatiei, ai nevoie doar de un device conectat la internet.

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.

Ritmul de studiu

1. Cu ce frecventa pot primi caietele de curs?

Poti opta pentru un ritm normal de studiu (1 pachet de curs pe luna), ritm rapid (2 sau 3 pachete de curs pe luna), ritm lent (1 pachet de curs la 2 luni) sau poti comanda cursul complet (toate pachetele de curs intr-o singura expeditie).

2. Doresc sa imi schimb ritmul de studiu. Cum procedez?

Trimite cererea de schimbare a ritmului de studiu pe adresa pe care o gasesti in sectiunea de Contact sau solicita schimbarea in mod telefonic.

3. Cum pot lua vacanta/intrerupe temporar studiul la Eurocor?

Pe parcursul studiului, cursantul poate solicita, de cate ori doreste, in scris sau telefonic, intreruperea trimiterii pachetelor de curs pentru o perioada de maximum trei luni consecutive. Poti cere intreruperea cursului de mai multe ori, insa intre intreruperi trebuie sa existe o perioada de 1 luna in care primesti si achiti cursurile Eurocor.

4. Cum pot renunta/intrerupe definitiv studiul la Eurocor?

In momentul in care nu mai doresti sa continui studiul cu Eurocor, esti obligat sa soliciti in scris sau telefonic intreruperea cursului. In 14 zile de la primirea cursului, poti solicita retur si iti dam banii inapoi, dar poti renunta oricand la curs, fara costuri suplimentare.

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.

Teme si teste

1. Cum se rezolva temele pentru acasa?

Pentru rezolvarea temelor, poti accesa din contul de student aplicatia de teme online. Rezolva tema si trimite-o catre profesorul tau personal pentru a o verifica.

2. Ce fac daca nu am trimis temele la timp?

Temele pot fi trimise spre rezolvare in termen de cel tarziu un an de la finalizarea cursului. Contul de student este activ timp de 12 luni de la achizitia ultimului pachet de curs. Daca, de exemplu, utimul pachet de curs l-ai primit in aprilie 2020, contul tau ramane activ pana in aprilie2021. De asemenea, in cazul in care contul tau expira, iar dupa acest proces iti doresti sa trimiti temele,te rugam sa iei in calcul faptul ca, se percepe o taxa suplimentara de 5 lei pentru fiecare tema in parte.

3. Trimiterea temelor este obligatorie?

Daca doresti sa urmezi doar cursul prin corespondenta, trimiterea temelor nu este obligatorie, insa nu se va emite Certificatul Eurocor.

Daca doresti certificarea la finalul unui curs Eurocor sau daca urmezi un curs autorizat, trimiterea temelor este obligatorie.

In plus, daca pe langa Certificatul de absolvire Eurocor doresti sa obtii si Certificatul de absolvire emis impreuna cu Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, este necesara trimitera tuturor temelor, pentru corectare, pana in momentul participarii la programul fata in fata.

4. Pot amana sustinerea testului de evaluare finala?

Da. Se deblocheaza in Contul de sudent, sectiunea Teme, dupa primirea ultimului pachet de curs. Rezolvarea acestuia poate fi trimisa in termen de un an de la terminarea cursului.

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.

Conditii de plata

1. Cum pot plati cursurile Eurocor?

Exista doua variante de plata:

● ramburs (plata la curier) - aceasta modalitate de plata permite achitarea coletului in momentul livrarii.

● plata online, cu cardul bancar, pe site-ul nostru.

2. Cum dovedesc ca am platit cursurile Eurocor?

Este bine sa pastrezi toate documentele si notificarile care atesta plata acestor sume. Daca vei opta pentru plata cu cardul bancar pe site, vei fi notificat, pe e-mail de efectuarea platii. Daca optezi pentru plata ramburs, pastreaza facturile si chitantele care atesta plata fiecarui colet livrat.

In contul tau de student, de pe site-ul Eurocor, gasesti informatii despre plata facturilor.

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.

Certificate

1. Ce tip de certificat se elibereaza la terminarea cursului?

In cazul obtinerii calificativelor bine sau foarte bine, cursantului i se va acorda un Certificat de Absolvire pe care va fi specificat calificativul obtinut.

Taxa de eliberare a Certificatului de absolvire este de 30 de lei, iar taxa de expeditie a acestuia este de 9 lei.

2. Ce alte diplome se pot obtine dupa terminarea unui curs Eurocor?

Te ajuta sa te pregatesti un profesor certificat ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari), in Bucuresti sau in orice oras al tarii, in functie de numarul de participanti, (detaliile pentru fiecare program in parte vor fi precizate si postate in momentul stabilirii unui astfel de program).

Etapele procesului de pregatire sunt:

1. Absolvirea cursului prin corespondenta,

2. prezenta la programul fata-n fata la numarul stabillit de ore

3. examenul de absolvire

Costul este de 400 RON, iar examenul are loc in locul unde s-a desfasurat programul, dupa finalizarea acestuia.

Pretul cursului prin corespondenta nu include costul orelor de pregatire fata in fata sau al sesiunilor de evaluare de competente.

Durata pregatirii difera de la program la program, in functie de numarul de ore pe care a fost autorizat cursul (detalii ce vor fi precizate la momentul stabilirii programului).

Pentru alte intrebari premergatoare procesului de inscriere, contacteaza-ne in sectiunea de Contact.